Dziękuję!
Wypełniony brief już do nas leci! Odpowiedź od nas otrzymasz na swoją skrzynkę email w ciągu 72h.
Masz chwilę?
Zapraszamy na naszego bloga
Masz sklep internetowy, ale ruch organiczny jest znikomy? Nie chcesz wydawać tysięcy złotych na agencję SEO, ale jednocześnie chcesz poprawić swoją widoczność w Google? Dobra wiadomość: możesz samodzielnie poprawić pozycję swojego sklepu w wyszukiwarkach, poświęcając na to zaledwie 30 minut dziennie. Oto konkretne kroki, które możesz wdrożyć od zaraz!
Czy masz stronę internetową, ale większość klientów i tak trafia do Ciebie z polecenia? Inwestujesz w kampanie reklamowe, ale ich skuteczność pozostawia wiele do życzenia? Masz wrażenie, że Twoja strona po prostu istnieje, ale nie przekłada się na realne zyski? Jeśli tak, to ten artykuł jest dla Ciebie.Przyciągnij, zainteresuj, przekonaj – klucz do skutecznej stronyDobrze zaprojektowana strona internetowa to nie tylko estetyczny dodatek do biznesu. To narzędzie marketingowe, które może znacząco zwiększyć liczbę klientów. Wiele firm popełnia jednak ten sam błąd – traktuje stronę jako wizytówkę zamiast jako aktywne narzędzie do sprzedaży.
Czy Twój sklep internetowy jest gotowy na nadchodzące zmiany? A czy Ty jesteś na nie przygotowany? Już 28 czerwca 2025 roku w życie wejdzie Polski Akt o Dostępności (PAD), który nałoży na właścicieli sklepów internetowych nowe obowiązki. Celem tej ustawy jest zapewnienie równego dostępu do produktów i usług osobom z niepełnosprawnościami. Jakie zmiany trzeba wprowadzić i kto będzie musiał się do nich dostosować? Sprawdź, co warto wiedzieć, aby uniknąć nieprzyjemnych konsekwencji.
Canva jako narzędzie do projektowania logo – czym jest i jak działa?Canva to popularne narzędzie online do tworzenia grafik, wykorzystywane zarówno przez amatorów, jak i profesjonalistów. Dzięki prostemu interfejsowi pozwala na szybkie zaprojektowanie wizytówek, postów na social media i również logo. Jednak czy logo stworzone w Canvie sprawdzi się w biznesie? Czy można je legalnie wykorzystać? Sprawdźmy.
Logo to fundament każdej marki. To ono buduje pierwsze wrażenie, wzmacnia branding i wyróżnia firmę na tle konkurencji. Niestety, wiele początkujących przedsiębiorców popełnia podstawowe błędy, które sprawiają, że logotyp traci swoją funkcjonalność i profesjonalizm. Jakich pułapek unikać, aby stworzyć logo, które będzie estetyczne, czytelne i ponadczasowe?
Elementor to jeden z najpopularniejszych builderów wizualnych do WordPressa, który umożliwia szybkie i efektowne projektowanie stron internetowych. Mimo swojej popularności, wciąż można spotkać się z mitami na temat jego wydajności czy ograniczeń. W tym artykule przedstawimy, dlaczego warto korzystać z Elementora, jakie daje korzyści i obalimy najczęstsze mity z nim związane.