AM Finanse

Koncepcją dla marki AM Finanse były: elegancja i prostota. Właśnie dlatego dobraliśmy kolor granatowy połączony z bielą i złotem. Kiedy projektowaliśmy logo, staraliśmy się stworzyć je uniwersalne i ciekawe, nawiązujące do tarczy / celu. Strona internetowa natomiast miała być przejrzysta, intuicyjna i prosta w odbiorze. Jej głównym celem jest zachęcanie użytkowników do kontaktu. Kolory marki, prosty układ i czytelne napisy realizują koncepcję marki, natomiast duży formularz kontaktowy czy bezpośredni dostęp do numeru telefonu i emaila spełniają założony cel strony internetowej.

Potrzebujesz logo albo stronę internetową?

Umów się z nami na krótką konsultację i zamów bezpłatną wycenę! Bez zobowiązań.

Czy wiesz, jak dobrze przygotować się do projektu strony www? 

Pobierz checklistę

18 kroków, które przyspieszą Twoją współpracę z projektantem!

Dzięki niej niczego nie pominiesz, a Twoja współpraca z projektantem będzie przyjemna i efektywna.