KOI KOI fundacja

Styl japoński kojarzy nam się z prostotą i wyrazistością. Oczywistym był wybór czerwonego, czarnego i białego jako głównych kolory marki. Klientka miała tutaj konkretne wymagania: Koi to czerwono biały karp japoński – to od niego wzięła się nazwa fundacji oraz logo i to właśnie ta ryba miała być zaprezentowana w sygnecie. Założeniami do strony była prostota, czytelność oraz nawiązanie do kultury japońskiej. W tym samym klimacie utrzymana została wizytówka fundacji. Całokształt projektowania uzupełniamy systematycznie nowymi materiałami graficznymi, w tym plakatami na wydarzenia organizowane w ramach działań statutowych fundacji Koi Koi.

Potrzebujesz logo albo stronę internetową?

Umów się z nami na krótką konsultację i zamów bezpłatną wycenę! Bez zobowiązań.

Czy wiesz, jak dobrze przygotować się do projektu strony www? 

Pobierz checklistę

18 kroków, które przyspieszą Twoją współpracę z projektantem!

Dzięki niej niczego nie pominiesz, a Twoja współpraca z projektantem będzie przyjemna i efektywna.